https://www.webshop.hanskamp.nl/contact-informatie/informatie/_409____NL
Zoeken
Winkelmandje

Contact & informatie

 

Informatie

Wat kunt u vinden op de webshop?

De webshop van Hanskamp is de online winkelomgeving voor Hanskamp onderdelen. De webshop is 24 uur per dag beschikbaar en overal in de wereld bereikbaar.  In de webshop kunt u de volgende artikelen bestellen:

  • Extra onderdelen of vervangingsonderdelen voor PipeFeeder, krachtvoerdosator
  • Extra onderdelen of vervangingsonderdelen voor MultiFrame, melkstalframe
  • Extra onderdelen of vervangingsonderdelen voor FeedStation walk-in en FeedStation walk-through
  • Extra onderdelen of vervangingsonderdelen voor MultiDos & MultiFill, vloeistofdosator
  • Extra onderdelen of vervangingsonderdelen voor Spider
  • Extra onderdelen of vervangingsonderdelen voor L’port, sluithek (ook de variant voor 2010)
  • Compleet gebruiksklare Black-V, krachtvoerdosator
  • Compleet gebruiksklare aansturingen en voedingen
  • Algemene onderdelen en vervangingsonderdelen voor o.a. CrisyDos, PowerDos, PropyDos, motoren en voervijzels

Wilt u een compleet product zoals een PipeFeeder krachtvoerdosator of een FeedStation bestellen, dan kunt u hier klikken om door te gaan naar de Configurator. Daar kunt u uw product zelf samenstellen, op basis van uw wensen en merkeisen.


 

Wie kan de webshop gebruiken?

U kunt alleen producten in de webshop bestellen, wanneer u melktechniekdealer met een klantaccount bij ons bent. Bent u melktechniekdealer, maar nog geen klant bij ons? Neem contact met ons op.

Als u veehouder bent kunt u de onderdelen van de webshop bekijken en via de verzendknop het betreffende onderdeel doorsturen naar u melktechniekdealer. Deze kan het dan bij ons bestellen.


 

Hoe werkt de webshop?

Op de homepagina van de webshop vindt u producttegels, hier kies u de betreffende categorie. Nu komt u in de productgroep.

Zoeken, sorteren en filteren
Links onder de menubalk kunt u selecteren of de onderdelen worden weergegeven als tegels, in lijstvorm of als compacte weergave. Verder vind u midden onder de menubalk een venster, waar u de weergave kunt sorteren op alfabet, prijs of productcode. Met de knop afdrukken, kunt u de gehele lijst downloaden.

Bij bepaalde productcategorieën vindt u de knoppen “kleur”, “toegepast in/ op” en “geschikt voor merk” hiermee kunt u de onderdelen filteren, zodat alleen de onderdelen worden getoond, die voor u van toepassing zijn.

Opslaan in favorieten
Wilt u een product opslaan, maar niet in uw winkelwagentje plaatsen? Open dan het product, onder de knop ‘bestellen’, vindt u een sterretje. Wanneer u er op klikt, wordt het sterretje donker en is het product opgeslagen. Deze producten, kunt u bovenin het topmenu onder ‘favorieten’ terugzien. Deze optie is ook makkelijk, als u regelmatig terugkerend het zelfde artikel wil bestellen. Bij een volgende bestelling ga je naar ' favorieten', selecteert u dit artikel en klikt u vervolgens op het winkelwagentje.


 

Hoe kan ik bestellen?

Bestelling plaatsen
U kunt een product direct bestellen, door op de knop ‘bestellen’ te klikken. Het product is nu rechtsboven in het winkelwagentje geplaatst. U kunt ook eerst het product openen, hier vindt u ook de product omschrijving, vanuit daar kunt u het product ook bestellen.

De producten die u in het winkelwagentje heeft geplaatst, kunt u bestellen door boven in naar het icoontje van het winkelwagentje te gaan. Hiervoor heeft u een inlogcode nodig, deze kunt u aanvragen onder het kopje “inloggen”.

Betaling en afronden bestelling
Om uw bestelling af te ronden, moet u vier stappen doorlopen. Stap 1 is het controleren van uw bestelling. Stap 2 is het invullen van uw gegevens en eventueel afwijkende verzendgegevens. Bij stap 3 wordt standaard de verzendkosten berekend en kunt u zelf een betaalmethode selecteren. Stap 4 is het controleren van de bestelling en de betaalmethode. Wanneer u bij stap 4 onderaan pagina akkoord gaat met de leveringsvoorwaarden en op ‘order versturen’ klikt is uw bestelling geplaatst. U ontvangt hiervan een bevestiging per mail.


 

Kunt u een bepaald onderdeel niet vinden op de webshop?

De kans bestaat dat niet alle onderdelen op de webshop staan. Bent u op zoek naar een onderdeel en kunt u deze niet vinden op de website, neem direct contact op met onze verkoop afdeling. 


 

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Op bestellingen zijn de algemene leveringsvoorwaarden van Hanskamp van kracht. Deze zijn hier te vinden.

Favorieten of bestellingen blijven online een jaar zichtbaar. Het zelf annuleren van bestellingen in de webshop is niet mogelijk, neem hiervoor contact met ons op. Het verwijderen van favorieten is wel mogelijk.


 

Wat zijn de levertijden?

Wanneer u voor 14.00 uur bestelt, proberen wij de bestelling nog dezelfde dag te verzenden. Wanneer een product niet op voorraad is, wordt de verwachte levertijd per artikel aangegeven in de webshop. De verwachte levertijd is ook terug te vinden in de bevestigingsmail die u na een bestelling ontvangt.


 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestelbedrag, het gewicht van de bestelling en het land waar het heen gestuurd dient te worden. De verzendkosten worden weergegeven wanneer u uw product gaat afrekenen.


 

Kan ik veilig betalen op de webshop?

Hanskamp zorgt voor een veilige financiële afhandeling van de online bestellingen op de webshop. De betaling vindt altijd plaats via een beveiligde verbinding. We doen uitsluitend zaken met betrouwbare partners.

Tijdens het betalen kunt u zelf kiezen welke betaalmogelijkheid u wil gebruiken. Na de betaling wordt u bestelling direct, doorgezet naar de verkoopafdeling van Hanskamp. U ontvangt ook direct een schriftelijk factuur per email.


 

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kunt u deze eenvoudig opnieuw instellen door bovenin te klikken op "inloggen" en daarna te klikken op "Wachtwoord vergeten". Vervolgens kunt u in de pop-up uw e-mailadres invullen en ontvangt u direct een e-mail waarmee u eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt instellen.


 

Heeft het product dat ik heb gekocht garantie?

Op alle artikelen die u bij ons koopt, zit één jaar garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en, bij normaal gebruik, naar behoren functioneren. Als u een artikel hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden wij zo snel mogelijk een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met de afdeling verkoop.


 

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren of een wijziging van uw bestelling door wilt voeren, verzoeken we u telefonisch contact (0314-393797) op te nemen met de afdeling verkoop van Hanskamp.


 

Hoe meld ik me aan voor de Hanskamp nieuwsbrief?

Eens per 2 maanden komt er een Hanskamp nieuwsbrief uit met informatie over de nieuwste innovaties. U kunt zich hiervoor aanmelden op de website van Hanskamp.